גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הופעות ג'אז ובלוז

עדן הולן ולהקה של לני סנדרסקי - שנסון צרפתי, ג'אז ובוסה נובה

ארכיון תאריך: 26 מאי 2018

משך: שעה וחצי

אתם יכולים לבחור רק סיור, או סיור ומופע או רק מופע
כרטיסים לסיור אזלו
משתתפים:
עדן הולן: שירה 
אולגה סנדרסקי: סופרן 
לני סנדרסקי: סקסופון,
נתן בלנקט:
תופים 
לאוניד דצלמן: פסנתר 
אהוד אטון: קונטרבס

עדן הולן - שאנסונים צרפתיים בשילוב ייחודי של ג'אז ובוסה נובה  עדן הולן, זמרת בעלת קריירה מוסיקאלית בינלאומית ענפה והשכלה מוסיקלית רחבה, מוזמנת להופיע בכל העולם בליווי נגנים בינלאומיים מהשורה הראשונה. לאחרונה הופיעה בקונצרטים ובפסטיבלים יידועי שם בישראל, גרמניה, שוויץ, סין, ארה"ב, איטליה, צרפת, קורסיקה, פורטוגל, מדגסקר (אפריקה), איי קייפ ורדה, ואי הראוניון שבאוקיאנוס ההודי.

עדן, ילידת פריז, יצרה סגנון מוסיקאלי ייחודי שמקורו בג'אז בשילוב השפעות של מוסיקת עולם נרחבות ומרתקות. בחודש נובמבר 2013 הוזמנה עדן ע"י TED -אתר ההרצאות הנודע, להרצות על המוסיקה שלה ושיתופי הפעולה הייחודיים שהיא עושה בארץ ובחו"ל. על הרצאתה ב TED היא קיבלה מדליית כבוד ותואר שגרירת רצון טוב, והוזמנה למפגש אישי יחד עם שגריר צרפת והזמר הצרפתי האגדי שארל אזנאבור לרגל חגיגות ה 90 שלו.

בהרכב של עדן מנגנים מוסיקאים מהשורה הראשונה. במופע תשמעו שירים של גדולי השאנסונים בעיבודים סוחפים: אדית פיאף, איב מונטאן, קלוד נוגרו, דלידה, שארל אזנאבור, בראסאנס, ג'אק בראל, סרג' גינזבורג ועוד...

סיור במנזר לטרון: חברינו יקרים אתם מוזמנים להצטרף להדרכות מיוחדות אשר תיערכנה בשבתות במנזר השתקנים השוכן על רכס לטרון שבו מתגוררים נזירים מארצות שונות. 
באדמות מנזר השתקנים בלטרון נמצאים כמה מהאתרים היפים והמעניינים בארץ. פסל הסובלנות, מצודה של מסדר הטמפלרים - המסדר המסתורי מצופן דה ווינצי...
במהלך הסיור תחשפו לסיפורי המנזר ואורח חייהם הייחודי של הנזירים, נלמד את סוד השתיקה והתקנון של הנזירים, תצפו בסרט תיעודי קצר ותבקרו בכנסייה. 
בסוף הסיור יחכו לכם טעימות יין מיינות המנזר המיוצרים על ידי הנזירים...

-עמותת פניני המוסיקה רשאית במידת הצורך לשנות את תוכן המופע ומבצעיו-

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter